use cntent psot insted post excerpt in elementor copy

استفاده از دو خط اول محتوا به عنوان Post Excerpt در المنتور

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

یکی از امکانات المنتور قابلیت ایجاد اسکین سفارشی برای نمایش محتوای مطالب هست. اگر بخواهید از Post Excerpt در المنتور برای پست های خود استفاده کنید باید نوشته های شما چکیده یا Post Excerpt داشته باشند. از طرف انجام این کار باعث افزایش حجم دیتابیس می شود. پس بهترین کار این است که از یک یا دو سه خط اول محتوا به عنوان چکیده یا Post Excerpt استفاده کنید.

هنگام ایجاد صفحات داینامیک یا ساخت پوسته و حلقه سفارشی با استفاده از المنتور به کمک افزونه Ele Custom Skin یا هر روش دیگر صفحه خود را ایجاد کنید. سپس برای افزودن چکیده محتوا یا همان Post Excerpt از ویجت های المنتور، ویجت Post Excerpt را انتخاب کنید. گزینه Apply to post content را انتخاب کنید تا چکید مطلب را از چند خط یا تعداد کلمات دلخواه محتوای مطلب بخواند.

اما مشکلی که المنتور دارد این است که نمی توان تعداد کلمات چکیده را در المنتور تغییر داده است. فقط 20 تا از کلمات شما را نمایش می دهد. حتی اگر در قسمت Excerpt Length مقدار آن را روی 200 کلمه هم بزارید بیشتر از 20 کلمه نمایش نمی دهد.

برای حل این مشکل کد زیر را به آخر فایل فانکشن functions.php قالب سایت خود اضافه کنید.

function seojan_custom_excerpt_length( $length ) {
return 60;
}
add_filter( 'excerpt_length', 'seojan_custom_excerpt_length', 999 );

با اضافه کردین این می توانید تعداد کلمات دلخواه خود را تعیین کنید. فقط کافیست در همین کد php عدد 60 را به مقدار دلخواه تغییر دهید.

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *